Luisa Rimini Golden Goose

We are one professional Hotel linen, Flat linen manufacture with more than 20 years experience. We supply hotel bed linen fabric, finished hotel bedding set, duvet, pillow etc. Our company have our own weaving factory and two sewing factory. ‘none of those say or imply in any way God in three persons. You are reading that into the scripture friend’.[10]After seeing this kind of back and forth from a non Trinitarian person, I asked him directly, ‘Don you believe in the Trinity?'[11] His response was predictably, ‘Where does the scripture command anyone to believe in the trinitarian God???'[12] I replied, ‘You are not answering my question. I asked: Do you believe in the Trinitarian God or not?'[13].

It is this restriction that scientism has violated, replacing proper science with an illicit ideology that not only seeks to explain all things naturalistically, but assumes without proof that the spiritual realm is irrelevant, indeed non existent. This unproven assumption is based on the mistaken belief that nothing exists unless it can be verified by the empirical scientific method. Such a belief is an invalid reductionism that reduces the explanation for all reality to physicality.

Eppure questo gigante della libertà post illuminista è laureato in medicina e chirurgia, specialista in dermatologia e venereologia e idrologia medica, laureato in lingue e letterature straniere, maturità classica (chissà cosa pensa dei gay Socrate e Michelangelo), dice di conoscere inglese e francese, tedesco e spagnolo. Insomma, Prosperini non è un bruto della Val di Conan il Rabarbaro che gira con l’elmo celtico in testa. Dà semplicemente voce alla più becera omofobia che serpeggia nella destra italiana..

Guarda la scheda prodottoCOLMAR T shirt Donna Allenamento Taglia MT shirt da donna a maniche corte in poliestere elasticizzato, con protezione dai raggi uv e trattamento antibatterico. Tessuto a veloce asciugatura. Stampa geometrica all over. Visto il forte richiamo per il pubblico più giovane addirittura ci sono marchi come H che hanno creato una linea dedicata all’evento: H Loves Coachella che stavolta è preceduta anche da una campagna pubblicitaria che vede protagonista di un video la band The Atomics. Nella clip i fratelli Lucky Blue Smith e le sue sorelle Pyper America, Starlie e Daisy Clementine interpretano la cover Let’s Live for Today di The Grass Roots, mostrando come il feeling di Coachella si possa diffondere in tutto il mondo al di là della presenza stessa al festival. In arrivo anche i gioielli dedicati al festival, come quelli di Rue des Mille che lancia una linea di monili d’argento in stile Coachella, soprattutto anelli a sigillo e catene con ciondoli..

Lascia un commento